Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Relacje

Model organizacji

LUDZIE

KOMUNIKACJA

PROCESY

RELACJE


Niekiedy najważniejszym elementem uzyskiwania wysokiej efektywności działań w organizacji są związki i relacje, występujące pomiędzy członkami określonej społeczności.

Szacunek, przyjaźń, chęć niesienia pomocy, uznanie dla wiedzy , doświadczeń, dokonań, otwartość, poczucie wspólnotowe etc.

Wszystkie, z tych wymienionych powyżej elementów, wpływają na atmosferę panującą w organizacji oraz tworzą możliwość rozwijania organizacji w oczekiwanym kierunku w sposób dynamiczny i odpowiedzialny.

DUCH DRUZYNY

WIEDZA

CELE WYZWANIA

"OBSZARY ZAPALNE"

ZASADY

ZASADY FORMALNE

OBSZARY DOSTEPNE

OBS. ZASTRZEZONE


Powrót do treści | Wróć do menu głównego