Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Rola i znaczenie jakosci

Model organizacji > Procesy i procedury

Rola i znaczenie jakości
Z czasem zmienia się koncepcja sprzedaży. Dawniej rynek opieral się na produkcie, kto nim dysponował , rozgrywał swoją własną grę na rynku. Później zaczał obowiazywac schemat logistyczny, czyli wygrywał te, kto potrafił dostatecznie szybko dostarczyć towar do nabywcy a dzisiaj największe znaczenie zaczynają mieć relacje wytworzone w czworoboku nieregularnym : producent, dostawca, sprzedawca, klient, użytkownik. Nieregularnym, gdyż w różnych sytuacjach , różne elementy odgrywają rożną rolę i są w różny sposób postrzegane przez tego, kto kupuje i używa.

Najbardziej ważnym elementem, łączący te wszystkie, wymienione powyżej składniki jest odczuwalna satysfakcja czyli de facto jakość.
Nie będąc zadowolonym nie kupimy tego samego dobra po raz kolejny. A zakup jednorazowy przestał być rozumiany jako sprzedaż, a zaczął być rozumiany jako albo przed sprzedaż albo akwizycja.
Jakość właśnie przyczynia się do tego, że ktoś chce używać oferowanego dobra w sposób ciągły, lub powtarzalny, jest z niego zadowolony i poleca go innym. Rola jakości , dla każdego rozumianej nieco inaczej, jest niebagatelna w rozwijaniu firm i osiąganiu przez nie sukcesow.



Powrót do treści | Wróć do menu głównego