Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

rola strategii w firmie

Model organizacji > Strategia firmy

.
.
.
.
.
.
.
.
..

ROLA STRATEGII

Posiadanie przejrzystej strategii w rozwijającej sie organizacji jest jedna z najważniejszych przesłanek utrzymania tempa rozwoju.

Jej brak powoduje, że działania są spontaniczne i nie sa skorelowane. Klarowne okreslenie zasad ogólnych i celów podstawowych jest warunkiem systematycznego i skorelowanego działania na rzecz osiagnięcia wyznaczonych celów.

Zdarza się, że wbrew przyjetej strategii osiaga się niebywały sukces, ale niue musi to oznaczać działania chaotycznego , a jedynie elastycznego reagowania na zmieniajace sie warunki otoczenia.










1A


Powrót do treści | Wróć do menu głównego