Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Roznica w zarzadzaniu powody

Model organizacji > Zarzadzanie firma

C:\Users\euro\Desktop\Styl zarzadzania zalezy od.png
Error File Open Error



Różnica pomiędzy stylami zarzadzania
Różne style zarzadzania sprawdzają się w różnych okolicznościach. Żaden z nich nie jest skuteczny w każdych okolicznościach. Na przyjęty i stosowany przez menedzera styl zarządzania podległym zespołem lub obszarem problemowym, znacząco wpływają nstępujące zagadnienia:



To ich wypadkowa powoduje, że działanie kazdego bez wyjatku menedzera, mniej lub bardziej, wymyka się z ogólnych kanonów postępowania menedzerskiego.
Podstawowym parametrem oceny stylu zarzadzania nie jest tylko zbieżność z okreslonym i przyjetym wzorcem, a głównie skuteczność działania.


Różnica pomiędzy stylami zarzadzania

Style zarzadzania to wypadkowa:
- korzyści osobistych menedżera i personelu
- skuteczności prowadzenia działań o charakterze doraźnym i długofalowym
- cech charakteru i światopoglądu człowieka
- poziomu wiedzy specjalistycznej i stopnia kontroli emocji
- wiedzy teoretycznej i doświadczeń osobistych
stopnia wykorzystania narzędzi informatycznych i umiejętności kojarzenia zaobserwowanych faktów …..


Powrót do treści | Wróć do menu głównego