Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

standardy inne

Standardy obslugi > Standardy wspolpracy z klientem

STANDARDY


Zagadnienie standaryzacji działań związane jest nierozerwalnie ze wszystkimi parametrami opisującymi działanie firmy. Pozornie wydaje się, że standard oznacza uśrednione wartosci wybranych parametrów i zaakceptowane powszechnie przez rynek wzorce zachowań i postępowań.

Coraz częściej jednak menedżerowie zarządzający firmami pod pojęciem standardu rozumieją takie postępowanie, które jest skuteczne wobec ponad 70% ogółu populacji , a wiec takie , które w kategoriach spełniania wybranych parametrów plasuje się jako najwyższy kwartyl zasad obsługi. Czasami ważne jest jednak to, czy 75% to parametr dający satysfakcję, czy realnie istnieje potrzeba osiągnięcia wyniku na poziomie ponad 90%.

O standardach spróbujemy przekazać więcej informacji, kiedy będziemy opisywali działania poszczególnych branż i typów firm.


  • Czy wiesz jakie standardy obowiązują w Twojej firmie?
  • Czy wiesz kto je określa i kto je monitoruje?
  • Czy wiesz, kiedy ostatnio zostały one zmienione i dlaczego?



Powrót do treści | Wróć do menu głównego