Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Szkolenia

Edukacja i praktyka

Szkolenia

Szkolenia w firmach to podstawa osiągania oczekiwanego standardu działania oraz podnoszenia kwalifikacji swoich pracowników na poziom, wymagany w strategii działania firmy.

Szkolenia mogą dotyczyć różnych kwestii i najczęściej stosuje się następujący ich podział:

Szkolenia branżowe
Szkolenia umiejętności
Szkolenia narzędzi komunikowania się
Szkolenia współdziałania w zespołach zadaniowych
Szkolenia zarzadzania/menedżerskie
Szkolenia narzędziowe/aplikacyjne
Szkolenia produktowe/usługowe
Szkolenia ogólne (bezpieczeństwo, prawo, etc)

Szkolenia można podzielić również ze względy na ich charakter i pośród nich najczęściej stosowane to


Prezentacje i wykłady
Szkolenia ogólne
Warsztaty
Treningi
Coaching i mentoring

W nowoczesnych organizacjach, menedżerowie zwykle przeznaczają od 5-10% łącznego budżetu wynagrodzeń pracowników poszczególnych szczebli na cele szkoleniowe.

W celu dokonania najlepszych decyzji szkoleniowych dla swoich pracowników, skorzystaj z informacji i ofert umieszczonych na łamach naszego SKLEPu CX-CEM






Powrót do treści | Wróć do menu głównego