Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Technologia i technika

Technologia w firmie

Technologia

W XXI wieku bez właściwego wykorzystania technologii nie można osiągnąć wysokiego stopnia efektywności. Liczba możliwych rozwiązań technologicznych jest bardzo duża, a my staramy się promować te rozwiązania informatyczne, które wykorzystują mechanizmy dające możliwość znacznego usprawnienia dotychczasowych naszych działań.
Należy jednak pamiętać, że posiadanie właściwego systemu na usługach, to nie wszystko. Należy go właściwie skalibrować, wdrożyć, stosować, a to z kolei wymaga ciągłego monitorowania pewnych parametrów działania i wykorzystania.

NA stronie naszego SKLEPu CX-CEM możesz zapoznać się z podstawowymi ofertami, w zakresie możliwości wdrożenia najbardziej potrzebnych systemów, stosowanych powszechnie w pracy działów obsługi klienta, a na stronie naszego portalu, w „ DZIEDZINIE TECHNOLOGIA” można poznać szczegóły, opisujące sens, zasady i możliwości wykorzystywania i modelowania pewnych polecanych i sprawdzonych rozwiązań natury technologicznej.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego