Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

trening personelu

Wsparcie branzowe > Wsparcie srodowiskowe


TRENING PERSONELU

Postrzeganie treningu pracowniczego i menedżerskiego, w kategoriach statycznych, nie jest właściwe. Trening oznacza praktyczne weryfikowanie umiejętności i reprezentowanych postaw, w warunkach zbliżonych do realnych. Wielowariantowość sytuacji, różne typy osobowe i różne oczekiwania klientów powodują, ze trening powinien mieć charakter cykliczny, z o ile to możliwe, z wielokrotną analizą tych samych zdarzeń.

Treningi powinny uwzględniać cechy obydwu stron uczestniczących w treningu, okoliczności jego przeprowadzania, role czasu i kosztów. Ale to co jest najważniejsze, to czasami powinny doprowadzić do wytworzenia modelu postepowania rutynowego , a czasami do zrozumienia okoliczności, w których dochodzi do swoistej konfrontacji postaw.

Trening ma umożliwić wszechstronne rozumienie okoliczności, w których dochodzi do obsługiwania klientów. Ma spowodować, ze każda nowa sytuacja, występująca w życiu pracownika, nie powinna prowadzić do zaskoczenia. Ono bowiem potrafi spowodować największe rozczarowanie po stronie klienta.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego