Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

typologia postaw menedzerskich

Ludzie w firmie > Personel zarzadczy w firmie

Personel zarządczy w firmie

- typologia postaw menedżerskich

  • stosunek do innych
  • wyobrażenie własnej roli
  • stopień otwartości na zmiany
  • stosunek do własnych racji
  • systematyczność i kompleksowość
  • dystans do podwładnych
  • dystans i szacunek do przełożonych
  • stosunek do innych menedżerów – na podobnych poziomach zarządzania
  • stosunek do ekspertów i specjalistów w firmie
  • umiejętność pracy z grupą
  • umiejętność rozliczania, delegowania, wspomagania, uczenia, tłumaczenia błędów
  • wrażliwość społeczna
  • obiektywizm vs subiektywizm w działaniu

Powrót do treści | Wróć do menu głównego