Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Wiedza

Model organizacji

WIEDzA
Jedynie w bardzo niewielkich firmach można sobie pozwolić na przechowywanie wiedzy jedynie w umysłach osób ją wykorzystujących. W firmach, gdzie pracownicy powinni dzielić się wiedzą, istnieje konieczność jej archiwizowania i zarzadzania nią w sposób efektywny.
Zbiory informacji, opisy procesów i procedur, zależności , wpływy i oddziaływania wzajemne, to wszystko powinno mieć postać trwałą, do której każdy lub jedynie osoby upoważnione, powinny mieć dogodny dostęp.
Archiwizowanie wiedzy nie jest zadaniem łatwym. Wiedza zapisana a nie zatwierdzona przez osoby zarządzające, w zasadzie nie może być traktowana jako wiedza obiektywna, a jedynie jako swoista propozycja interpretacji.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego