Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Zarzadzanie utrzymaniowe

Model organizacji > Zarzadzanie firma

Bazy wiedzy

Zarzadzanie bieżące ("utrzymaniowe") jest sposobem kierowania organizacją w bardzo krotkich okresach, kiedy rozwiazywanie dorażnych problemów staje sie glownym celem pracy menedzerskiej.

Bardzo rzadko wystepuje w izolacji od innych sposobow zarzadzania, jednakże generalnie nie jest nastawione na rozwój a raczej na utrzymanie status quo, dla zarzadzanej struktury.

Osoby najlepiej realizujace sie w tej roli, to osoby lubiące wywierac wplyw na innych. Najwiekszym problemem tego sposobu zarzadzania jest przekraczanie subtelnych granic wytrzymalosci pracowników, na ingerowanie w sposob realizacji przez nich zadań.

W swojej istocie, im pracownicy dysponują wiekszym potencjałem intelektualnym, tym trudniej zaakceptować im ten styl zarzadzania.



W swojej istocie, dobry menedzer utrzymaniowy zabezpiecza jedynie osiagniety przez organizacje stan funkcjonowania. Celem prowadzonych przez niego działań jest niedopuszczenie do zbyt głebokich zmian organizacji. Podstawowym kłopotem menedzera staje sie potrzeba szybkiej zmiany stylu zarzadzania , na co zwykle nie jest przygotowany.

Kiedy jest stosowane?

Jak ewoluuje?

Dlaczego jest stosowane?

Bazy wiedzy


Powrót do treści | Wróć do menu głównego