AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

-CZERWIEC
Dekalog zarządzania CEM

Każde przedsięwzięcie związane z CX musi uwzględniać zestaw koniecznych parametrów, bez właściwej analizy których narażone jest na dotkliwą porażkę. Nie można jednak zapomina o dwch przeciwstawnych sferach. Jednej- sferze oczekiwań klienta i drugiej - sferze wymagań firmy wobec pracownika ...(>>)
MAJ
. AKTUALNOŚCI w świecie CX-CEMl
Doskanałe narzędzie wspomagania wiedzy, o ile stosuje się je rozsądnie i nie pozostawia pracow- ników samych sobie. Pozwala ono na wykorzysty- wanie okresów obnizonej ich efektywności do ustawicznego podnoszenia kwalifikacji pracow- ników, co znajduje swoje odzwierciedlenie w... (>>)
..AKTUALNOŚCI              CZYTELNIA                  Z ŻYCIA WZIĘTE          PRACUJ Z NAMI
Customer Experience
Customer Experience Management
_________________________________________________

Współcześnie obszar współpracy z dokonującym zakupów naszych usług i towarów z nimi zwiazanych staje się dla wielu firm szczególnie ważny. Dzieki proklienckim zachowaniom i postawom, najbarziej zadowoleni ze współpracy staja sie ambasadorami marek, firmi kreatorami swoistej mody na bycie wiernym. Stałość i powtarzalność jest parametrem okreslajacym współczesny sukces firm.




We współczesnym, szalonym świecie
tylko profesjonaliści biznesu, osiągać będą znaczące
SUKCESY
jesteśmy tu właśnie po to, by ich kształtować oraz wspomagać realizowane przez nich misje i wykonywane zadania





EFEKTYWNE NARZĘDZIA
ZAPRZYJAŹNIONE MEDIA
FIRMY REKRUTERSKIE
LIDERZY BRANŻY CX-CEM
FIRMY DORADCZE
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego