konferencje regionalne - AKTUALNOSCI CEM

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

konferencje regionalne

Konferencje

Oczywistym jest, że rozmieszczenie podmiotów gospodarczych, a to oznacza rozmieszczenie osób i społecznosci interesujacych sie skuteczną obsługa klientaw Polsce, jest  nierównomierne. Ale to oznacza również, że w najdalszych, najbardziej ukrytych w odległych od stolicy kraju miejscach istnieją firmy, które być moze o klienta dbają jeszcze lepiej niz te, które bądąc w centruum kraju uważają sie za liderów rynku.

Starając sie dotrzeć do każdego potrzebującego, rozmieściliśmy nasze inicjatywy w pięciu ośrodkach regionalnych: W Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Tam najszybciej i najłatwiej jest nas spotkać i skorzystać z naszej pomocy.

Każdy z tych ośrodków wkrótce bedzie prowadził niezalezna politykę regionalną w taki sposób, by korzyści ludzi związanych z biznesem wynikały z rzeczywistemego zapotrzebowania na konkretne usługi.

Proponujemy zatem śledzić nasze łamy równiez pod tym katem i prosimy o sugestie w zakresie swoich potrzeb.

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego