Aktualne-trendy-branzowe - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Aktualne-trendy-branzowe

Obszar CX-CEM (dawniej określany jako obszar obsługi klienta) poddawany jest podobnym trendom jak każda inne dziedzina biznesu. Zmieniają się narzędzia, metodologie, cele, formy…
Informacje o najnowszych trendach najłatwiej jest znaleźć na portalach dziennikarskich, takich jak : CCnews, Klientomania. …..    natomiast tutaj, na portalu CX-CEM  znaleźć będzie można nieco inne w charakterze sugestie, dotyczące okoliczności i sensu uwzględniania tychże promowanych trendów.
Ostatnio popularne są następujące tematy:
           -           Klientocentryzm
           -           onarzędziowanie
           -           analizy wielopoziomowe i statystyki narzędziowe
           -           Robotyzacja
           -           uprocesowienie obsługi klienta
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego