2019 i ARCHIWA - Newsletter_BOK-2018

Biuletyn Obsługi Klienta
Przejdź do treści

Menu główne:

2019 i ARCHIWA

Archiwa Biuletynu CX-BOK
___Biuletyn BOK ___











Kolejny numer Biuletynu Obsługi Klienta ukaże się już około 15-tego dnia czerwca.
W przeważajacej części poświęcony będzie zagadnieniom podnoszenia standardów w branży ze szczególnym uwzglednieniem branzy contact center i roli jaką w tym procesie odgrywa Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Wiele uwagi poświecimy w nim również, edukacji  branżowej oraz postaramy się przedstawić kolejne spawozdanie z działań branży CX-CEM w dobie COVID-19.





,
PRENUMERATA PODSTAWOWA bezpłatna
PRENUMERATA ROZSZERZONA - roczna
Archiwa
_________
_____________________________________
CCMS Polska S-ka z o.o.
biuro@wydawnictwaccms.com.pl
tel.+48 519 070 003
Wydawnictwa CCMS 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego