ciagla edukacja - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

ciagla edukacja

Elementy obszaru CX > PARAMETRY CX-CEM
Ciągłą edukacja

Czasy, w których mozna było być omnibusem, minęły juz bezpowrotnie. Dzisiaj panuje powszechne przekonanie, graniczace z pewnoscią, że musimy uczyc sie do końca swego życia. Najpierw uczymy sie podstaw, pożniej stajemy sie specjalistami i ekspertami, poźniej uczymy sie odstepstw i wyjatków, a na koniec nabywamy przekonania , ze pamięć jest zawodna a zmiany zasad, przepisów, standardów sa tak szybkie, ze nie możemy sobie pozwolić nawet na dzień zwłoki, w aktualizowaniu wiedzy.

Najciekawiej widac tez to wszystko w postawach, reprezentowanych przez róznych członków społecznosci, w tym wśród członków zespołów pracowniczych. To co stanowiło podstawe do zarzucania przełożonym stronniczosci, staje sie z czasem naszym punktem widzenia, a to co uwazalismy za atut, moze przybrać formę zagrozenia.

Uczyc sie trzeba nieustannie. A dzielenie sie swoja , utrwalona wiedzą, dla każdego odpowiedzialnego pracownika powinno stanowić nie tylko przywilej ale takze swoisty obowiązek wobec pracodawcy.
Podręczniki i czasopisma
Konferencje i seminaria
e-learning i multimedia
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego