kierunki studiow - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

kierunki studiow

AKTUALNOSCI > SZKOLENIA

Coraz więcej uczelni publicznych i prywatnych dołącza do swoich programów kierunki związane z metodyką obsługi klienta, marketingiem, call center itd. Dobrze przygotowany program studiów pozwala młodym ludziom zgłębiać wiedzę niezbędną do prawidłowego wykonywania ich pracy. Istotne jest to, że oprócz zagadnień akademickich-teoretycznych, bardzo często studenci maja możliwość zetknięcia się z praktykami biznesu i poznaniem sposobów działania pracowników na różnych szczeblach organizacji i zarządzania firmy, co niezwykle pomaga im później, w ich codziennej pracy.

Oto niektóre polecane przez nas kierunki takich studiów:
      • Studium Menedżera Call Center - Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania wspólnie ze Stowarzyszeniem SMB
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego