Nowosci-swiata-CX-CEM - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Nowosci-swiata-CX-CEM

NOWOSCI
METODOLOGICZNE
NOWOSCI
NARZĘDZIOWE
NOWOSCI
PUBLICYSTYCZNE
NOWOSCI
MULTIMEDIALNE
NOWOSCI
SRODOWISKOWE
Każdy pracownik utożsamiający sie z branżą powinien stale lub cyklicznie śledzić wszelkie pojawiajace sie informacje na temat obowiazujacych i nowo pojawiajacych się trendów, powinien anaizowac opisywane, ważne dla społecznosci business case'y, śledzić zapisy dotyczace analizy funkcjonalnej i uzytecznej nowych narzedzi i metod oraz znać tresci najnowszych raportów i upowszechnianych w mediach analiz.
Bez zrozumienia modelu oddziaływania klienta na firmę, firmy na klienta, klienta na pracownika, bez ponoszenia nieustannych prób zwiększenia efektywnosci działań, firma osiagnie stan stagnacji  lub nawet regresji wzgledem najsilniejszych konkurentów na rynku.

Czasopisma branzowe powinny być stałym punktem odniesienia oraz głównym narzedziem obserwacji zmian na rynku, poczynań konkurencji, zdarzeń mających miejsce na dynamicznie zmieniającym sie rynku.
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego