Nowosci-wydawnicze-branzy - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Nowosci-wydawnicze-branzy

Obszar Customer Experience nie doczekał się zbyt wielu syntetycznych opracowań traktujących o zjawiskach występujących w jego obrębie, w sposób kompleksowy czy choćby całościowy. Jednocześnie autorzy branżowych publikacji, które gdzieniegdzie pojawiają się w postaci artykułów, notatek czy relacji jak do tej pory nie pokusili się do zmaterializowania i opublikowania  swoich przemyśleń w postaci wartościowych, podręcznikowych opracowań.
Należy pamiętać, że ze względu na fakt, iż obszar CX-CEM jest bardzo szeroki, każdą z pojawiających się na rynku publikacji branżowych należy traktować bardziej w kategorii business case’u niż całościowej analizy zagadnień, pokazujących zarówno „duży jak i mały obrazek” zjawisk towarzyszących branży.

Najczęściej treści tych publikacji wynikają z osobistych przemyśleń, wskutek  zdobytego na przestrzeni kilku, a nawet kilkunastu branżowych lat doświadczeń menedżerskich lub eksperckich.
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego