Rola nadzoru nad procesami zarzadczymi - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Rola nadzoru nad procesami zarzadczymi

Jednym z podstawowych zadań menedżerów wyższego szczebla zarządzania w firmie jest stały i skuteczny nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych. Nie chodzi jednak o to, by ograniczyć się do poprawnego wykonywania każdego działania operacyjnego, a o zapewnienie stabilnych warunków do wykonywania zadań przez zespół, warunków wynikających z natury procesów i opisujących je procedur.
Kontrola komplementarna wcale nie jest łatwa, gdyż w dużych firmach bardzo często dochodzi do rozwarstwiania się  sprzecznych ze sobą celów. W sytuacji kiedy stwierdza się w organizacji lub zespole takie zjawisko, należy wykorzystywać z góry określony ośrodek decyzyjny   i rozjemczy, uważając bardzo na nadrzędne wartości jakimi są konieczność właściwego, uzgodnionego co do zakresu i sensu, nadzoru nad procesami, precyzyjne uwarunkowania proceduralne, jakość i efektywność osiągniętego przez działania skutku.  To te właśnie elementy bywają w zarządzaniu najważniejsze.


Klarowna rola członków zespołu
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego