zakres wiedzy na temat strategii - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

zakres wiedzy na temat strategii

PANEL MENEDZERA > Znaczenie wiedzy na temat strategii firmy
 
Strategia działania firmy to najważniejszy element tworzący zręby jej funkcjonowania . Strategie narzucana jest przez właścicieli lub kreowana jest przez osoby odpowiadająca za  zarządzanie na na najwyższym poziomie zarzadzania organizacją.
 
Strategie powinny charakteryzować następujące cechy:
           -  ogólny charakter lub wielowątkowy charakter
           -  jednoznaczność w ramach modułowych watków merytorycznych
           -  mierzalność (KPI strategii)

Wiedza na temat strategii jest konieczna w rożnym zakresie, na różnych poziomach zarzadzania, gdyż określa ona nadrzędne elementy (must have/must be) nienegocjowane i niepodważalne.

 
Ze strategii i na jej podstawie powstaje operacyjny plan działania, który celowo i dużo bardziej szczegółowo opisuje zasady , zadania , cele szczegółowe a marketingowy plan działania stanowi podstawę  realizacji  wyznaczonych celów, metod i sposobów oraz priorytetów, kreślenie których jest elementem bezdyskusyjnym.

Większośc pracowników uważa, że ma prawo do znajomosci kontekstu i tresci umieszczonych w strategii. Ale nawet jeśli ma dostęp do dokumentu opisujacego strategię (tych kilku, kilkunastu punktów spisanych w ramach jednego dokumentu), to z pewnością nie zrozumie jej własciwego kontekstu, gdyż ich interpretacja jest stronnicza (nieobiektywna), można p[owiedzieć : ego/stanowisko- centryczna.

Pracownicy powinni miec stały dostep jedynie do sformułowań okreslajacych interpretację tych zapisów (sformułowań) pod kątem omawianego stanowiska pracy.
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego