Znaczenie jakosci w procesach zarzadczych - PORTAL CX-CEM

Przejdź do treści

Menu główne:

Znaczenie jakosci w procesach zarzadczych


Jakość postrzegana jest jako nieosiągalny wzorzec zachowań, pozbawiony błędów i niedoskonałości.  W rzeczywistości, w biznesie ten termin oznacza oczekiwany stan poziomu obsługi, zapewniający satysfakcję dla wszystkich klientów uznanych za wartościowych, dla firmy.
Z akademickiego punktu widzenia jest parametrem dynamicznym, stale podnoszonym, wobec zmieniających się dynamicznie oczekiwań klientów. Zmienność treści tego terminu jest charakterystyczna również dla biznesu, ponieważ ten nie znosi próżni, a dzięki działaniom konkurencji każda przewaga konkurencyjna ma efemeryczny czyli ulotny charakter i każdorazowo pozostaje tylko kwestią czasu to, jak długo poziom jakości i jej rozumienie się nie zmienia.
Najprościej rzecz ujmując, jakość to jednak określony przez organizację stan obsługi gwarantujący firmie zyski, wynikające również z ograniczenia kosztów obsługi skarg, reklamacji , a także nieprzypadkowych odejść klienta, od firmy i przejścia do konkurencji.
Panel menedzera
Panel pracownika
Narzędziownia
Środowisko CXM
Organizacje branzowe
Organizacje regionalne i lokalne
Standardy działania
Jednostki opiniotwórcze
Konskursy branżowe
Media branżowe
Systemy WFM
Systemy Contact Center
Systemy autonomiczne
Robotyzacja działań
Wydawnictwa CCMS, AD 2020
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego